Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 11, 2010

Settlers och Gym

Jani. Gårdagens Settlers rundor gick minsann inte bra alls för min del.
Det gick faktiskt riktigt DÅLIGT. Det kan ju inte gå bra varje gång! :)

4rundor hann vi med innan vi tröttnade. Då satt vi och snackade en stund istället. Det var riktigt mysigt.

Jag var dock lite avis på J som var i Avesta och tittade på Scar Symmetry.
En stor anledning till att jag inte följde med var att Mr T skulle med.
Orkar inte med nå sammandrabbningar.
Jag vill dessutom inte riskera ngt med bäbis pga för höga ljud (fast jag hade inte behövt stå bredvid högtalarna dock).

Så det kändes bättre o va hemma.
Eller ja, ute i Vad och umgås med dom bästa! <3

Idag då? Vaknade tidigt, käkade frukost, same as always!
Jag tog mig en promenix ner till gymmet strax före 15.
Körde ett intensiv pass ben och bröst. Det gick riktigt bra!

På hemvägen stannade jag till vid Ica och köpte ett kyckling bröst, gurka, paprika och pitabröd. Kom hem och hackade till allt. Värmde pitabröden i ugnen sedan fyllde jag dom med grönsakerna. För att det ska bli lite mumsigare så rev jag lite ost och tillsatte lite Rhode Island dressing i bröden. Det var mkt gott!

Nu är jag helt slut. Orkar knappt lyfta armarna efter bröstpasset. ^^
Men det känns lite dumt att lägga sig och vila kl 17.50 på eftermiddagen.
Då kommer jag garanterat inte att kunna somna ikväll.

Någon som har ett förslag på vad jag kan hitta på?

Hoppas att alla har haft en mysig helg!

Kram på er!

Inga kommentarer: