Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 01, 2010

Förmiddags besök

Av sötaste Louise!
Det var mysigt att bara sitta o prata lite, dricka thé/kaffe under några timmar!
Nu har hon åkt vidare för att plocka upp lille Salmisen på dagis.

Men jag får se dom ikväll igen, då jag blev hembjuden till Louise! Det ska bli myyysigt!

Nu ska jag snart försöka laga till lite käk. Sedan får vi se om jag tar mig ner på gymmet en stund. Tänkte köra liiite rygg och utfall. Men som sagt, vi får se!

Kanske blir en LAT dag istället. :)

Apropå ngt helt annat... Kunde vi inte fått lite bättre väder så här lagom till påsk?
Nu har det varit grått och trist alldeles för länge tycker jag!
Visst, några solglimtar har vi fått. Men alldeles för FÅ!

Fram med solen NU! :)

Inga kommentarer: