Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 10, 2010

En dos av Tvillingar!

Har haft E och J här nu! Det var skönt att bara sitta o snacka lite!

E påminde mig om att det inte är så långt kvar i graviditeten. Känns sjukt att jag om 3 månader kommer vara Mamma! :P Och dom har blivit faster och farbror.

Det ska bli sjukt spännande att se vilka drag som Lill Fisen har fått från den sidan av familjen!

Nu har jag precis mumsat lite korv med bröd. Dags att vila en stund framför tv:n.
Senare blir det en tur ut till Vad för spel. Jag hoppas det går lika bra idag som det gick förra gången! ^^

Men som sagt. Läsa lite ur Robins Hobbs Assassins Apprentice, sedan gasa mot vad.


CIAO!

Inga kommentarer: