Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 03, 2010

Mkt trevlig dag.

Först vaknade jag tidigt och lodade omkring hemma... skönt som fan!

Runt 12 tiden drog jag med mig Marie på en lunch på Risbro grillen.
Mkt god grillad korv, mkt gott strips och ta mig fan om det inte var hemlagat mos. Det smakade helt oki iaf! :)
Efter maten blev deet lite gottigt thé hemma hos henne.

När jag kom hem däckade jag i sängen i NÄSTAN 2h. Det var sååå skönt att sova lite.
Mkt välbehövligt dessutom eftersom kvällen spenderades i VAD!

Ute i skogen blev det att titta på New Moon, eftersom Ida fått hem Bella Boxen.
Efter filmen blev det två omgångar med Settlers. Skönt och avslappnande! (orkade inte tänka så mkt, hehe)

Nu är jag hemma.... kl är 00.33...
Ni vet väl vad det betyder?

LÄGGDAGS!

Så natti på er alla! Hoppas att ni har haft en jätte mysig långfredag!

KRAM på er!

Inga kommentarer: