Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 05, 2010

"Date" med Louise och Salma.

Tanken var väl egentligen en promenad!
Men i brist på fint väder så bestämde vi oss för att åka ut till hembygdsgården istället!

Vi "vuxna" fikade lite medans Salma låg på en soffa och sov. Det var riktigt mysigt.
När Salma väl vaknade fick hon också i sig lite fika.

Dom har otroligt gott fikabröd där! Helt färskt och "hembakat". Det kan inte bli bättre!

Efter det tog vi oss en tur runt hembygdsgården. Först tittade vi på hönorna dom har där ute!


Sedan gick vi vidare in till handelsboden och tittade på dom små kycklingarna!


Nu har jag kommit hem (vilket ni kanske förstår eftersom jag bloggar. ;).
Var tänkt att jag skulle ta mig ner på gymmet. Men jag är helt slut av någon anledning! Det blir nog att försöka få i sig lite mat istället!

Vad som händer resten av dagen? Jadu! Det är en bra fråga. Jag har faktiskt ingen aning.
Förhoppningsvis så dyker det väl upp ngt snart.

Ha en bra dag allihopa!

KRAM

Inga kommentarer: