Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 03, 2010

GLAD PÅSK!

Till er alla! Som firar påsk dvs. :)

Idag blir det lite påskmiddag hos mormor min. Ska bli goooott. :)
Mammsen och Johnny kom ner för en stund sedan. Det blev en snabbfika på Vallonen.
Mysigt som tusan.

Vid 16 tiden blir det käk. Hos mormor som sagt. :)
Ser fram emot prinskorvarna och potatisgratängen, som är i princip det enda jag äter.
"Elaka" mammsen hade haft i Ansjovis i köttbullarna tydligen. Blääää! Det kan man ju faktiskt inte äta!
Prinskorven är iaf helt färsk! Tillverkad uppe i Vikarbyn i onsdags eller torsdags! Färskare än så kan det inte bli. Samt att man VET att dom använder bra "råvaror".

Nu ska jag slappa 2min innan Mamma dyker upp här. Jag är nyduschad och skapligt mosig. Men ser fram emot en trevlig kväll iaf!

Glad Påsk ytterligare en gång!

Ha dä! :P

Inga kommentarer: