Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 29, 2009

Ytterligare en natt avklarad

på "Das Atlas"...

Inatt som så många nätter förut så har det strulat strulat strula.
Men men! det blir nog bra så småningom!

Har ätit massa mackor i natt så nu är jag lagom fisig...
Var in på Sevus innan jag åkte mot jobbet. Köpte lite juice, smörgås, yoighurt och en Stooor gurka!

Gurkan är dock nästan slut. kan inte få nog av gurka på macka! skivar så mkt gurka att jag kan ha 2 lager på HELA smörgåsen! MUMS!

Jag köpte banan med. Men den ena fick jag bara halva av, sedan tappade jag resten på vårat "rena" industri gov *ångest*. MIN BANAN! ;(
hehe

Den andra har jag med mig hem. Meeen.... Jag la den framför mig här vid datorn...
Gissa vem som släpar sig upp på skrivbordet och börjar slicka på den.... Jo.. SIMBA! Kattskrälle!! :)
NU har han lagt sig på den istället. Får se om jag har lust o äta den sen... tur att det är skal på dom ^^

Nu är det dags för sängen. Skall sova till tusen idag med. Hoppas bara jag får sova utan att bli väckt!

Inga kommentarer: