Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 27, 2009

Kort summering...

julen har varit bra som tusan!
Den spenderades hos familjen Berglöv ute i Sörbo. Var mkt mysigt!
God frukost (kl 7 på morgonen *huga*)
SUPERGOD lunch vid 14 tiden.
Kalle Anka vid 15.
Lite julklappar strax efter 16.
Sedan fika! Mums! Barbro gör världens godaste drömmar! :P

Efter det tog jag mig en tur hem till Pappa. Åt lite god mat där med.
Sedan drog jag mig. Dom röker under fläkten där och det luktar illa som fan.
Blir illamående delux av det, så jag kan tyvärr inte vara där så länge nuförtiden...

Efter det tog jag en snabbvisit upp till brorsan o hans tjej med ungar.
Blev dom bara en timme max.

Efter det bar det av ut till Vad. Drog med mig GitZ ut till Ida och Emil!
Där spelade vi några omgångar Gin Rummy. Åt lite Chirre o godis! Mysigt som tusan!

Till slut bar det av hem... i MASSOR med nyfallen snö. (snö storm) Var faktiskt skitdrygt att åka hem då. Knappt att man såg dikeskanten!

När jag kom hem slocknade jag! Det var Sååå skönt!

I fredags (juldagen) blev det 6h övertid på atlas. Gick hem redan vid 14 då en robot fick nån jävla knäpp! Dvs det var inget vi kunde fixa så jag åkte raka vägen hem. :)

Gårdagen bestod av lite snabbkäk. Sedan gasa mot Västerås! Se bio - Avatar! Den var Jätte bra! :) Måste se den igen! Köpte med mig en baguette på Subway så att jag skulle stå mig under filmen. Den var helt oki, men ska nog testa ett annat bröd nästa gång.

Innan vi åkte hem köpte Ida o GitZ sushi. Vi andra beställde pizza från picasso när vi kom till stan. :)
Smidigt med två bilar. Medans jag körde "sushi bilen" så åkte den andra bilen hemåt och beställde käket. Så vi fick varm mat allihopa! (utom dom med sushin då) :)

Pust.

jag hade lovat att vara fyllechaffis med. så jag fick ut och åka lite inatt. Men det funkade riktigt bra faktiskt. :) Slapp dom gå hem till Norber/kärrgruvan. :)

Nu är det dags för mat, en film och om 6h blir det jobba!

Take care!

Inga kommentarer: