Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 28, 2009

Ser fram emot

den dagen då jag kan känna av Lill Fisen tydligt.

Som det är just nu så märker man ju bara av fisen genom att jag är hungrig konstant, illamående, har humörsvängningar utan dess like och är konstant trött...

Känns lite trist att inte kunna dela den här upplevensen med pappan.
Visst han finns med i bilden. Men vi umgås inte.

Han kommer ju inte uppleva det på samma sätt som jag.
Han kommer bara träffa mig och magen dom gångerna vi ska till mvc. Som läget är nu iaf.

Annars då?

Mjo, inte toppen faktiskt.

Känner mig ensam. Ja jag vet att jag har många vänner som finns där och ställer upp för mig.
Men det är inte på det sättet jag känner mig ensam...

Orkar inte förklara heller. Men jag tror nog att många förstår ändå.


Nu ska jag ta en alvedon och lägga mig en stund till. Det känns som att jag vaknade alldeles för tidigt idag. Som vanligt efter första långa nattskiftet. Huvudvärk delux.

Måste orka med o laga mat sen så en timmes sömn gör mig nog gott.

Ta hand om er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbigt att bli förälder med den struligaste människan på den här sidan klotet... önskar dig lycka till! :)

Erika sa...

Hmmm... ja inte är d lätt alltid. hehe ;)

Men det kommer nog gå bra.
Han växer nog in i den rollen förhoppningsvis. :)

Tack iaf! :)