Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 19, 2009

trött tröttare tröttast

Det är jag i ett nötskal.

varit lite chaffis idag åt Morbrors tjej Jenny. Dom passade på att följa med honom upp till Fagersta den här helgen. Alltid trevligt att träffa dom.

Nu har jag suttit hemma o ätit en macka. funderar på att äta nå mer då jag är seriöst VRÅL hungrig...

Men samtidigt så käner jag ett stort behov av att sova.

Ska vara hos mormor vid 19 och äta lite julmat. Det blir bara köttbullar o prinskorv för min del. (och potatisgratäng såklart)
Om jag lägger mig nu hinner jag sova åtminstone en timme.

Missade apoteket idag. Jag hoppas att jag slipper må illa imorgon bara för det.


Nu är det nästan slut på långledigheten... Börjar jobba imorgon kl 22... Pust o stön. :/
Som tur är så behöver vi bara jobba 3dagar denna vecka. Detsamma veckan efter. DET känns RIKTIG skönt. då kanske jag hinner piggna till lite. Bli av med förkylningen!

Nu blir det sängen en stund. ha det bra alla..