Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 25, 2009

Oseriöst

Känns verkligen så oseriöst...

Påstår man att man vill prata och dikustera "vissa saker" så måste man faktiskt offra lite FRItid. Inte bara skita i det...

Men det bevisar ju bara hur rätt jag har i det jag säger om att "dom" inte förstår det där med att ta ansvar...

Personligen så tycker jag det är en rätt viktig sak jag vill diskutera...
Men jag tänker inte jaga efter dig och försöka få dig att prata med mig....
Finns inte en chans...
Vill du inte så är det inget jag kan göra åt det.
Din tur att ta intiativ. Jag tycker att jag har försökt nog...

Nu slutar jag.


Imorgon blir det övertid på Atlas! Blir bra med kronor. Kommer att ta ut det i betalning tror jag. Då kommer även Januari att bli en bra månad.

Nu sova. Jag ska upp 7. blä! :)

Inga kommentarer: