Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 14, 2009

BVC

Det gick superbra där!

Tobbson dök upp. I TID tom. :) Detvar mkt uppskattat.

Hon tog en massa prover. Kissprover, Blodprover och Vaginala prover ;P
Alla prover som dom kan få svar på direkt såg JÄTTE bra ut!
Det är jag MKT nöjd över! :)
Nu väntar jag bara på dom prover som måste skickas iväg på "analys" eller vad det nu är. :P Men jag tror nog att dom ser bra ut dom med! HOPPAS jag iaf.

Var nervig såklart över att hoppa upp i fotöljen. Men det gick lika bra som alltid. Man nojjar sig så mkt i onödan.
Det som var värre var att lämna blodproverna. *rysa* Nålrädd!
Men det gick också lika bra som det alltid har gjort dom senaste ggrna jag lämnat.

Dumt att nojja sig i onödan. Men det hör väl till fobin kan jag tänka mig. :)

Var iväg till Emma en stund på kvällen. Hon hade besök av Jenny och lille Texas! han var SÅ FIN. :)
Jag blev inte långvarig där dock då dom skulle äta o ha sig. :)

Nu har jag varit hemma en bra stund. Tittat på Simon och Tomas. Jag tycker dom e jätte bra! :)

Snart dags för sängen! Jag är rejält trött trots att jag sov till tusen natten som var. :)
Det blir Vallonen imorgon strax efter lunchtid. Det blir NAJS.

Nu är det natti iaf!!

Natti på er med!

2 kommentarer:

Katja sa...

Skönt att allt såg bra ut =). Men du var nog på mvc o inte bvc ;) Dit får du gå när pyret är fött.

Sov så gott!!

kramis

Erika sa...

Mmmh. spelar ingen roll... ligger två rum ifrån varandra. Skyltat bvc. SEDAn skyltat mvc EFTER att du kommit till bvc så.....