Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 09, 2009

På Fredag smäller det!

Då bär det av till Sthlm och Hovet! NICE!

FET konsert med In Flames, Killswitch Engage, Dead By april mm!
Ser VERKLIGEN fram emot det!

En annan fördel är att jag får 2 dagars semester mitt i dryg veckan! WOHOO! :)
Bara söndagen kvar att jobba, sedan långledig! :)

Insåg idag att jag bara har 9dagar kvar att jobba detta året. Det känns RIKTIGT superskönt! :) (om man räknar in dagens arbete)

Näe, nu ska jag kolla till min pasta på spisen. Måste ju få lite matlådor till jobbet! Svältande är icke bra! :P (som om jag skulle bli utsvulten i första taget;)

Hoppas alla har d bra. Jag har iaf en någorlunda bra dag! Superskönt! :)

KRAM

Inga kommentarer: