Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 11, 2009

In Flames

Idag! Ser fram emot det även om jag för tillfället är supertrött!

om 2 timmar (dvs kl 13) bär det av mot huvudstaden!
Vi har fixat skjuts både dit och hem. vilket betyder att jag kan sova i bilen! Jippie!!!

Jag känner det nu att jag ALDRIG skulle pallat med o köra hem inatt... Så seg som jag är hade jag varit en fara i trafiken! ;P

Till ngt helt annat då....
natten till igår hade super konstiga drömmar...

Den enda jag minns är att hela målningen och riktningen drabbades av en Influensa epidemi. (mitt jobb alltså) skit skumt!

Inatt drömde jag att vi drabbades av de största Tornadon någonsin här i Fagersta.
I drömmen var det bara jag, mamma och syster som var hemma. Så jag gav förslaget att vi skulle ta bilen o gasa iväg. Min mor verkade hålla med mig. Jag gav "förslaget" att jag skulle köra. Iväg drog vi på en vansinnesfärd! körde som en galning tydligen!
hahaha

TUR att jag INTE kör IDAG! ;)

Nu måste jag försöka få ngt i magen så att dagen inte blir förstörd!

Kram på er!

Inga kommentarer: