Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 05, 2009

sovdags

fösrta lediga natten... skööönt...

Nu ahr jag Duscha, tvättat håret, rensat kattlådan och ätit en smörgås.

Tror minsann det är dags för sängen! Jag hoppas att jag kan sova!

imorgon/idag är det julfest med jobbet!

Nykter och Chaffis det e jag det. :)

Blir därmed INTE ngn speciellt sen kväll för mig.

Jag hoppas att det blir skojs iaf! Ser verkligen fram emot det!

Men som sagt. Sovdags!

Puss o kram på er!

2 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas du har skojs gumman :D Hörs imöra! Kramis

Erika sa...

ATT vi gör! :) *KRAAMAS*
jo jag hade det helt oki faktiskt! roligt också. Blev lite trött o hungrig mot 12 tiden igen dock. :)