Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 14, 2009

uppdatering då

In Flames i Fredags var ASBRA! lätt den bästa konserten jag har sett med dom! (Och då har jag ändå sett dom 5 ggr nu :)

Jag och Marie hade det super trevligt! Hon hade tom lyckats fixa skjuts åt osss till hovet och hem. Det enda vi behövde betala var bensinen!
Super gulligt. Medas vi röjde på konsert så drog dom två på bio! :)

Vi var hemma strax före 4:a på lördag morgonen. Då var jag lite smått SLUT. :P

Lördagen bestod av att sova och hälsa på pappsen en stund. Lilla syster var nere och hälsade på så jag fick träffa henne med. :)

Gårdagen innebar "back to reality". Dvs JOBB. Upp kl 05 för att jobba från 06-18! Det gick förvånansvärt bra, trots mitt illamående som varade över halva dagen!

När jag hade slutat igår åkte jag hem direkt.. Åt lite mat (det som gick att äta då min micro tydligen e paj. Dvs micro brände maten ;), sedan tittade jag på gossip girl.

Efter det orkade jag inte mkt mer, så jag begav mig till sängen!
Vaknade till några ggr då och då inatt av mardrömmar. Inte så roligt, men jag har hört att även det hör till?

Idag gick jag upp kl 11. Jag har alltså legat i sängen i 15h... Tror minsann att det är mitt rekord. Men som sagt, har varit vaken lite då och då också. :)

Nu är det snart dags att dra till BVC. Jag ska försöka hinna med att tvätta håret först!
Dom ska sticka mig i armen :( Ta mitt BLOOOOD! :õ(
hehe. Sedan upp i hennes fåtölj I Guess :P

Mr T har sagt att han SKA med den här gången. Vi får se om han dyker upp.


Nu blir det tvättning av håret iaf, sedan försöka få i mig en clementin.

Trevlig vecka alla! Det ska jag försöka ha! (LÅNGLEDIG!)

Inga kommentarer: