Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 02, 2009

Sjusovare

Idag sov jag till 16... Jag somnade inte förrän 9 imorse. Låg och läste lite ur Eclipse (twilight). Självklart så fastnade jag. :)

VAknade av att det tokringde på min dörr. Då stod pappa utanför med matlåda åt mig. NICE. Han hade gjort makaroner och köttfärssås. GOTT! Ska äta det nu!

Det blev lite kaffe med honom medans vi tittade på Project Runway (det var faktiskt HAN som valde program! haha!). nu tittar jag på hells kitchen. Det är rätt underhållade. ;)

Snart ska jag gå ner till ICA o köpa nå fikabröd. MUMS!

två skift kvar på jobbet sedan är det helg. I helgen blir det JULFEST med jobbet.
Nyktert för mig såklart. Det kan jag leva med. ;P

Nu börjar jag må illa så nu MÅSTE jag äta min mat. Vi kan ju inte svälta! :)

KRAM

Inga kommentarer: