Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 01, 2009

30 Seconds to Mars

Jag sitter och avnjuter deras nya album "This is War".
Det är helt klockrent! Rent ut sagt KLOCKRENT!

Jag älskar deras musik! *aaaaw* <3

Ärligt talat, jag har bara lyssnat igenom HALVA än. Men det finns nog inte en dålig låt...


En annan sak då... Jo, jag är vrål hungrig! Sitter o väntar på att min halvfabrikerade mat ska bli klar... Potatisbullar! Vissa dagar orkar man verkligen inte anstränga sig överhuvudtaget. :)
Men det är helt sjukt vad man blir illamående när man är gravid och hungrig... Visst jag blev illamående förut med när jag var hungrig. Men inte i dom här måtten!

Aja. Intet ont som för något gott med sig! :)

Nu är det snart dags att mumsa mat iaf!

FEED ME!

Om ni får tid och ork. Kolla upp "Hurricane" med "30 Seconds to Mars". Den e soft! :)

Inga kommentarer: