Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 17, 2009

Avesta

Åker dit efter 13 någon gång. Ska träffa bästaste L och hennes söta lilla pojke I!

ska bli såå nice! Nu var det länge sedan jag träffade henne igen!

Vaknade inte tidigt idag. Men jag kände mig inte DÖDSTRÖTT för en gångs skull.
Det första jag gjorde vara att skala mig en clementin och ta en postafen. Jag måste erkänna att dom funkar riktigt bra! Mår inte alls lika illa nu som jag gjort tidigare.
Någon dag nästa vecka ska jag låta bli att ta dom så får vi se hur jag ligger till på illamående fronten. Men det blir nog INTE på Julafton iaf! ;)


Mitt möte som jag hade igår gick superbra. Jag var lite nervös först. Men jag tyckte att det la sig fort! Hon var mkt trevlig!
Jag uppskattar människor som är ärliga och rättframma (kan man skriva så?).
Nu har jag träffat större delen av den familjen och jag måste erkänna att dom är mkt lätta att tycka om. :P
Nu skriver jag inte det här bara för att jag vet vissa av er läser min blogg. It's my honest opinion! (stavade jag DET rätt då??) ;)

Nåja. Nu blir det att äta något. Vi är HUNGRIGA!

Inga kommentarer: