Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 07, 2009

Idag börjar det...

Drygveckan.. 64h jobbande under 7 dagar.

Lucky me att jag har ledigt på fredag OCH lördag. :)
Då blir det konsert i Sthlm. Ska bli sååå roligt!

Jag och Marie tar och gasar dit på fredag. Längtar!
Sedan blir det att gasa hem sent mitt i natten med.

Men helt klart värt det. Vi ska ju se In Flames, killswitch Engage, Dead by April mm! NAAAAJS!

Nu ska jag försöka ta mig förbi affären innan jag måste ta mig till jobbet.
Mår ff fruktansvärt illa. Men har inte spytt något idag som tur är.
Jag ska köpa lite clementiner på affären. Det brukar hjälpa mot illamåendet en stund.

Hoppas dagen går fort! KRAM på er.

Inga kommentarer: