Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 08, 2009

sjukt

att kroppstemperaturen stiger när man är gravid. Min kroppstemperatur har stigit med ca 0,5 grader... Och det känns verkligen av!

Jag har svårt att somna in på nätterna, Dessutom vaknar jag flertalet ggr under natten av att jag är för varm. INTE av att jag är kissnödig! (ÄN):)

Jag tror att jag ska börja ha ett KALLT fotbad vid sängen och svalka fötterna i varje gång jag vaknar. Det brukar hjälpa att kyla ner fötterna.

Blir nog att försöka leta reda på ngt väldigt tunnt linne att ha på mig, istället för en stor t-shirt som blir hur varm som helst!

Nu borde jag EG sova.. Meeen, jag blev lite hungrig, samtidigt som jag är kokhet! :)
En macka är nog det som lockar innan sängen faktiskt.

Köket nästa! Sov gott alla! :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Hehe, känner igen det där. Jag svettades som fan på nätterna. och ville ha fläkten på. Elias frös och låg under duntäcke. :p KRAM!

Erika sa...

Ja det är skitdrygt! men att ta en kalldusch hjälper faktiskt! då blir man lite sval så man kan somna in. (tyvärr vaknar man ju lite senare igen av värmeslag om man har otur) ;) *KRAMAS*