Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 30, 2009

1:a natten avklarad!

Det gick riktigt bra!

Var dock tvungen att kliva upp vid 14 som sagt i föregående inlägg.

Var på Rehab möte med chef 1,2 o en från personal avd + fagersta hälsan. Nu ska jag får en tid hos läkaren på Fagersta Hälsan! Bättre sent än aldrig om jag får säga det själv!

Nu har jag ätit lite god mat. Sitter o tuggar på en clementin. (som jag nästan LEVER på för tillfället)
Jag ska försöka lägga mig och sova en liten stund. En timme borde räcka. Då hinner jag laga lite mat till natten med! :)

Tog en sväng ut till Ida efter läkaren. Det var skönt att bara sitta o prata en stund. Tror jag fick min första hormon avkänning. ;P *TÅRAR*
haha, men det gick över rätt så fort. :)

Hoppas att ni har det bra. Här borta kämpas det vidare. :)

KRAM

Inga kommentarer: