Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 26, 2009

suck.... :P

som jag misstänkte så kom ursäkterna med att hans mobil e fukked up...
att hans dator e fukked up...

Han har INTE ALLS ignorerat mig....

Men snälla. jag bor två hus ifrån honom... Vill man VERKLIGEN VERKLIGEN ha tag i en person som bor så nära, är det ju bara att gå över och ringa på.
Eller lämna ett meddelande i brevlådan om du inte vågar konfrontera mig.

Hur svårt kan det vara?

Tyvärr. Jag går inte på det nå mer.

Men om du verkligen menar det du skrev igår, att du vill med till bvc nästa gång så se till att verkligen göra det. Vill du finnas med. Då måste du lära dig att hålla dig till sanningen.

Finns inte en chans att jag vill lära mitt barn att det är oki att säga en sak och göra tvärtemot. För att sedan påstå att alla andra ljuger och gjort fel men inte du själv....

Ja jag vet... du är inte "mer än människa". Men vi är faktiskt människor vi med.
Vi blir sårade när du håller på som du gör.

Jag hoppas verkligen att du tar ditt förnuft till fånga.

...att du slutar bete dig som ett konflikträdd barn...

Nu blev det väldigt personligt riktat...
Ett LITET förlåt för det. Men bara ett litet.

Nu är det dags att mata magen med smörgås och en liten yoghurt.
*hungrig som en varg*

Sedan är det dags att krypa ner i varma sköna sängen och gosa på kissarna!


Just ja! En sak till! Jag fick faktiskt lite dammsuget och diskat innan tobbes bror J och hans kompis M kom över till mig igår kväll! *stolt* Det var första dagen på ett tag som jag inte mått illa så fort jag rört på mig! :) Improvement!

Nu kan jag tom laga mat på min spis utan att bli äcklad. ;)
Det blir nog att köpa ihop ingredienser till korvstroganoff idag när jag vaknar! MJUMMIE! *älskar min stroganoff*

Var förresten jätte skönt att sitta o prata med J och M igår. Hade väl EG velat ta det priv med J först. Men det gick bra ändå att M var med. :)

Nåja. Mackan hägrar. Illamåendet på ingång! Bota med MAT.

Feeeed Meee.....

Kram på er

//Erika som trots allt är på rätt gott humör idag. :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Följer han inte med till Bvc, så kan jag göra det.
KRAM!

Erika sa...

Linda: thnx sugar. Jag har flera st som är frivilliga. Ni får följa med allihopa. ;) *kramas*

Ida sa...

Jag hoppas förkylningen har släppt till nästa gång så att jag faktiskt kan :P Kraaameeen

Erika sa...

Ja. förkylning är dumma saker! *kramas*