Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 28, 2009

blääää!

Så illamående som jag är idag har jag nog inte varit hitills under dom här få veckorna. Känns som att jag ska lägga en pizza när som. :(

Måste försöka få i mig något matigt så kanske det lägger sig.
Har ätit en clementin som var SUPER god. :) *mums* Men det räckte tydligen inte.
Min mage kräver ngt mer.

Idag ska Mammsen komma ner till Fagersta. Blir tyvärr bara en snabbis. Jag ska träffa dom hos Mormor och äta lite god mat där! *ser fram emot*

Jag saknar min mamma lite titt som tätt. Skulle behöva en dos av henne lite oftare! :)

Näe, ett försök att få i mig lite macka med ost och gurka. Hoppas jag får ner det! då kanske magen lugnar sig. Annars ska jag faktiskt försöka med postafen, som några st har tipsat om.

Kommer åter snart hoppas jag :)

2 kommentarer:

Katja sa...

postafen hjälpte lite när jag väntade Tuva. Det negativa är att man blir trött av dem. Nästan så att man kunde somna ståendes ;). Men ska man bara vara hemma så är de bra att ta så att man slipper sitta och må dåligt!

Ta hand om dig(er) :) Kram

Erika sa...

Hehe, fast jag la min första spya efter att jag tagit den... så jag tror inte att den funkade för mig. ;)

Mmm, trött nog ändå, så jag avstår nog från postafen i forts. :P

Hoppas ni har d bra! ta hand om dig o dom andra tre! *kram*