Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 24, 2009

Vad ska man säga...

Vissa POJKAR borde lära sig att inte ljuga. (att säga karlar vore LÖGN) Att skilja på sanning och lögn är faktist inte så SVÅRT!

Dessutom, säger man att man ska kolla upp en sak så gör man det, och HÖR AV SIG efteråt. Inte IGNORERA en......

Men nu vet jag var du står. Jag klarar mig själv. Jag trodde bara att du skulle ta ansvar för dina handlingar. Så som jag måste ta ansvar för mina. Men ICKE.

4 kommentarer:

Linda sa...

Tråkigt om du ska bli ensam i detta, min älskade vän. Men jag finns här, stöttar dig till 210% i alla lägen. Älskar dig. KRAM!

Erika sa...

Ja det är jätte tråkigt... Men han vill inte vara med.
Det visar han tydligt genom att ignorera mig. Så då får det vara så...
Tack för att du finns älskade vän. *krama om*

Anonym sa...

Jag blir besviken som f*n ärligt talat, men glöm inte familjen av oss vänner och skojiga idioter du har runt omkring dig. Jag lovar att vi duger till det mesta. Kram!

Erika sa...

Zwirre: Ja, Alla trodde vi väl bättre än så om honom. (eller iaf ni ;)
Nejdå, Känns fint att jag har så många vänner som bryr sig. Tack så mkt vännen. *KRAMA*