Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 27, 2009

Usch

vad magen kan paja alltså...
Konstant smågasig och varje morgon pajar den en liten stund!

Har jobbat nätter hela veckan. Det har gått riktigt bra faktiskt! :)

Fick dock inte sova ut idag. Det tokringde på min dörr 13.13 idag. urk..
Det visade sig att det var min lilla pappa som kommit hem från tjejen.
Han hade glömt bort att jag jobbat nätter.
snacka om att jag såg ut som en zombie när jag öppnade. ;) dödstrött rufsig i håret och tonvis med klägg i ögonen. :P
Behöver jag tala om att han undrade hur jag mådde? Måste sett ut som ett lik! haha

Kommer nog inte hinna sova nå mer nu iaf.

Måste åka iväg till Nissen. ska skjutsa brorsan ut till Söderbärke så han får lämna in en film han hade lånat tydligen. Får bli en snabb runda.

Kl 18 ska jag upp till en tjej jag känner. Hon skulle ha lite tjej fest. Jag blev jätte glad att jag blev bjuden. Jag kommer ju såklart inte dricka EN DROPPE alkohol. Men det finns ju faktiskt Juice eller ngt man kan köpa med sig, om man tröttnat på vatten. :)

När jag ändå är där uppe så tar jag mig förbi pappa med. Dom bor smidigt nog grannar. :) Bara några hus ifrån varandra. *gut gut* (han skulle fixa lite käk! Mums! *matmonster*)

Nåja, nu blir det att försöka hitta lite kläder. Svårt och veta vad man ska ha på sig, när man egentligen bara vill springa runt i mjukis byxor eller pyjamas. :)

Ta hand om er. *KRAM*

Inga kommentarer: