Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 10, 2009

Länge sedan.... IGEN...

Händer rätt så mkt just nu men känner att det inte är ngt jag delar med mig av.
Det är rätt så känsligt ändå så jag kommer hålla det strikt till mina vänner IRL så att säga. :)

Har haft en jobbig vecka. Trött trött och åter trött. Hemmma 2 dagar från jobbet nu för att jag inte får sova ordentligt.
Men på onsdag är jag tillbaka igen! Då är det nya tag som gäller! Då är det bara 5 skift till att stå ut! :)

Den här helgen var rätt så händelselös till en början. Hade inget direkt att göra.
Så på söndag tröttnade jag och åkte upp till min älskade mamma. Naaajs som faaan! hon lagade godaste maten på på lördagen och söndagen! mums! Jag fick tom med mig en matlåda hem! :)

Nu ska jag försöka sova någon timme igen... har vaknat en gång i timmen typ sedan jag lade mig. SUCK...
Hoppas det blir effektiv sömn nu! KRAM

Inga kommentarer: