Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 30, 2009

Veckan som gått

Har mest bestått av jobb jobb och jobb. Lite fika på vallonen.
Lite umgänge med Mr T. (Han bjöd mig på käk innan jobbet igår, mkt snällt)

Har varit förbi Daniel och nissen en sväng med pappsen i början på veckan.
I onsdags kom han och syster yster förbi här och fikade lite. :)

Igår kväll kom Mamma och Johnny äntligen hit och hämtade min skinnsoffa som jag har sålt till lillasyster! Hon flyttar hemifrån på söndag! Häftigt! Lilla Anna är stor nu Liksom! :)(även om hon alltid kommer vara lilla syster yster) :)

Nu till ngt annat!
I slutet på Förra veckan hade jag lite problem med min bil.... Trodde det skulle bli dyr lagning men det gick bara på 280:-. Jag jublade! :)
MEN!
Igår fick jag en räkning från Assistanceservice..... på strax över 1000 lappen... skitkul! (för er som inte vet det så är det e bärgarn)


Nu har jag helg iaf. Blir nog riktigt lugnt. Byta vinterdäck, fika i sörbo, Gin Rummy i Vad. Sedan är det plötsligt Söndag igen! Vilket innebär Jobba natt som vanligt! :)
Blev bjuden ut på lite fest hos Emma och Nicko på lördag. Men Har lovat bort mig till Ida så jag skiter på det. :) Kanske tar en "genväg" dit när jag åker hem från Vad för att kolla läget. :P


det där med att jag skrev att d va lugnt o skönt på jobbet? jag tar tillaka det nu. ;) "Nu är det slut på friden", som jag brukade säga varje gång jag kom hem till mormor o morfar när jag var i 2 års-åldern. ;P (fast det kanske lät mer som "nu ä d tut på fjiden". hmmm.... det där ska föreställa barnspråk. ;)

Inser att jag svammlar nu så det kan vara en idé att lägga sig....
kl är nu 7 på morgonen! och jag har klockan ställd på 13! Natti! :)

1 kommentar:

Emma sa...

VA?! finns de? eller menar du bara att dom har utkörning? kramis