Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 01, 2009

Gårdagen var INTE lugn

Jobbade natt, somnade vid 8 på morgonen. Gick upp 12.

Lunchade med Mamma och Mormor, drog vidare o tog en thé med Ida på vallonen, vidare upp till Emils syster en sväng, hem, Mamma dök upp, Linda och Lillen kom förbi, mamma åkte hem, Mr T kom förbi, Linda med bäbis åkte hem, Sedan slappa någon timme med Mr T och en film! Sedan då? 30min greys sedan var det bara o gasa till jobbet! ;P

Hektiskt!

Nu sitter jag nyvaken vid datorn igen. Funderar på vad jag ska göra idag... SVÅR fråga!

Vill ut en sväng iaf. :)

hmmm, tål att tänkas på!

Ciao!

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för igår, gumman. :) KRAM!

Erika sa...

Tack själv sötnos. *kraaamas*