Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 06, 2009

Efter en superhärlig helg!

Får jag ÄNTLIGEN komma tillbaka till det SUPERHÄRLIGA jobbet.



Och börja jävlas med anläggningen DIREKT....

Det är seriöst skitdrygt att den bara krånglar hela tiden.
Det är inte roligt heller när arbetskamrater tappar sugen så pass mkt, att dom känner att dom vill bort från den anläggningen. Inte bra!

Nu måste "cheferna" göra ngt för att vi ska VILJA vara kvar där! För om ALLA tappar sugen då kommer det inte bli många "pinnar" gjorda.

Jag har än så länge lite "Go" kvar. Det är bra. :)

Nåja. Nu lämnar vi det.

I söndags blev det mkt riktigt Film och GH med Mr T! Tror han var kvar ända till 03!
Körde igenom "några" låtar på GH. Finns mkt bra, men jävlar vad det finns vissa dåliga låtar med, ;)

Nu ska jag försöka återgå till annat. Är Superseg så ska väl försöka titta på film idag. :)

Inga kommentarer: