Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 03, 2009

Trevlig Fredag!

Vaknade 14. upp 14.30. Träffade Louise på Vallonen kl 15! Mys satt där till 16.30 el ngt tror jag. :)

Drog då hem till Min bror och Nissen. Trevligt som alltid. Köpte lite fredags snacks och kollade på film. Nice!

Kom hem 23.15 ungefär. 23.30 dök Mr T:s bror Joel upp här! MKT trevligt faktiskt! Satt o snackade lite och Spelade mitt nya Guitar Hero World Tour! Många bra låtar tycker jag! (hitills iaf ;)
Han drog väl vid 1 halv 2 tiden om jag inte minns helt fel. Förkyld och trött den stackarn! Vi har iaf bestämt att det blir film nästa gång vi ses! NICE! :)

Han sa att "the Wrestler" var asbra! Jag tror att jag ska kika på den när jag vaknar "imorgon" <--- dvs idag. ;P

Lördagen kommer bestå av en tur till bolaget och kika film. På kvällen blir det att ta mig ut till Kärrgruvan! Emma och Nicko ska ha lite Partaj! NICE som tusan! Brukar alltid ha roligt med dom!
Ska bara försöka fixa skjuts hem så jag slipper betala taxi för 300:- :P

Oh well! Nu blir det att försöka sova. Går inte det blir det att läsa lite ur andra boken av Guldkompassen.

Hoppas alla får en supermysig helg! Om ni inte har ngt att göra på söndag kan ni väl svulla lite pizza med mig? =) Hör av dig om DU känner dig manad! :P

Inga kommentarer: