Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 13, 2009

Inledningen

av denna vecka började med en helt ok körning på jobbet igår!
Självklart småstrul som alltid. Men lyckades nå fram till beslutet iaf! Skitbra!

TYVÄRR så har jag 56h jobb kvar denna vecka. Men förhoppningsvis så ska väl dessa 6 dagar gå fort. Sedan är jag ÄNTLIGEN långledig igen! Har varit Sjukt trött dom senaste veckorna.

Nu är det snart dags att packa ihop sig o gasa mot jobbet!
Blir nog att äta lunchen där. Mår lite lätt illa nämligen så jag avvaktar med käket.

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid och diska undan lite och plocka i lägenheten. så den kan bli lite fin.

Nu blir det iaf lite TV en 20min sen gasa mot jobbet...

kram på er

Inga kommentarer: