Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 19, 2009

Första dagen

På långledigheten. Shit va skönt att slippa jobba.
Har varit så mkt småstrul på jobbet att man bara blir trött på hela "skiten".

Men nu är jag ledig en vecka iaf! Det kommer bli sååå skönt.

Idag har jag umgåtts med Ida hela dagen. Det har varit mys!
Vi drog med Mr GitZ hem till mig för lite Mario Party på mitt Wii! Super nice!

Senare mot kvällen drog vi ut till Sörbo för en kaffe, innan vi begav oss iväg på Ljusparty!
Jag gick ifrån Ljuspartyt 700:- fattigare kan man väl säga. Men det är d fan värt! Kommer bli en fin sak o ha på min vägg sen! :) *like*


Imorgon blir det Luncha med mormor på Kina, sedan blir det umgås med Ida! Får se om Marie gumman orkar ta en fika på Vallonen. *kram på Marie*

Sedan har jag lovat att ringa min andra Marie också.

Kvällstid blir det umgänge med Mr T.

Så som ni ser är morgondagen FULLSMOCKAD!


En helt annan sak som jag tänkte på under helgen är att det är så lite skitsnack på jobbet just nu! Det är så himla skönt!
Jag har en aning om vad det beror på, men det är inget jag tänker ta här! xD

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Kurera mig med alvedon för jag har fått feber. *morra* Måste bli pigg tills onsdag då jag SKA åka till Linda Darlingen! Måste dit o gosa med henne o bäääbuzz Isak!!

Nu vatten och sängen!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får vara glad för varje liten dag helvetesorden håller sig lugna i denna kommun :)