Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 10, 2009

Äntligen!

Min dator har varit cEPE i några dagar!
Men nu har Jakob varit här och fixat den! TACK!!

Under tiden som vi updaterade lite virusdatabaser så öste han och Mr T på med lite Guitar Hero World Tour. Jag låg i soffan o halvsov ;P

Igår blev det en tur till Dickens Med Tilda, Mangan och Mange. Vi hade skitroligt!!!

Skrattade som tusan! Vi träffade på Mr Hayder där med! Nice! :)

REsten av dagen blir slapp. Ska ner o köpa lite grejs till ngt lätt käk nu.
Mot kvällen kommer Mr T över och vi ska fixa lite käk. MUMS!
Kommer bli lugnt som TUSAN idag. Lite sliten efter gårdagen... ;)

Får se vad som händer resten av helgen. blir nog lugnt imorgon med skulle jag tro.
Kanske ta den där fikan i Sörb med Ida? *sms:a henne* :P

Nu blir de tiaf en tur till affären... KRAM på er!

Inga kommentarer: