Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 04, 2009

Mkt nice!

Var hos Emma och Nicko igår. Lite fest! Det var mkt Trevligt! Lagom full o glad blev jag! ;) Började ta det lugnt med drickandet när jag märkte att jag spillde lite här och där. ;)
Mr Arabish kom ut till Emma o dom precis när vi skulle åka! Så jag fick lite lift av honom in till Norberg. Han följde även med in på Portan en sväng innan vi gasade mot Fagersta!
Jag var hungrig och snäll som han är så bjöd han mig på lite käka vid 3kr. :) MUMS!

Var väl hemma vid 3 tiden. La mig kl 4.30 efter lite tjötande på MSN!
Very Nice!

Nu ska jag åka och hitta ngt ätbart sedan blir det en kaffe hos pappa! :) MUMS!

Lite senare dyker Mr T över. Blir nog en film och lite GH. NICE. :)

Inga kommentarer: