Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 27, 2009

ojoj

Haft fullt upp senaste dagarna... Fullspäckat på schemat.

Varit i Vås, handlat på IKEA. Hämtat min mobil på MediaMarkt, lämnat in den lika snabbt igen! (dom klantarna på servicen hade haft sönder den!)

Varit ute hos Daniel och Nissen flera ggr. Kramat på David och Lille Stefani.
Fasters Hjärtegull är dom båda!!!

Imorgon kommer Mr T över vid 12 tiden. Blir najs o prata lite.
Ska få honom att inviga nya GH World tour med mig dessutom! (köpte dock bara spelet med en Gitarr! Får köpa till trummor o mic sen om jag orkar:)

Nu sitter jag o gosar lite på katterna, Läser bloggar och "snackar" med gamla goda vänner. :)

Blir sängen om någon timme eller två. Ska jobba natt ikväll så jag tänkte försöka hålla mig vaken ett tag.

Jag blir chockad över hur man kan kalla folk för vänner när man vet att dom kan stjäla av en? Jag anser inte det vara en vän....

Inga kommentarer: