Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 12, 2009

okej

Inte uppdaterade jag "imorgon" iaf. det är snarare övermorgon nu. ;)

Har lite sömn problem. råkade sova till 17.30 igår.... MKT dumt.
Hur fan ska jag kunna sova nu!
Jag som tänkte vara fit for fight ikväll. Men så lär det ju tyvärr inte bli.

Kom underfund med att jag har varit lite små irriterad ett tag. Hoppas på att det ska gå över snart. Tänkte till när en nära vän frågade om jag var sur. Eftersom mina sms verkade sådana.
(Nej, jag har inte varit irriterad på DIG gummsan! :)
Men känner jag mig irriterad så tyvärr (och förlåt gumms), är det lätt att det smittar av sig i hur
jag uttrycker mig.

Irriterar mig på små saker. Hatar att "folk" tar mig för givet.
Men men. Har man gett ett finger så är det lätt att dom slukar hela handen.

Har ytterligare ett moment i livet just nu som gör att jag blir lätt irriterad... Det känns tråkigt att det är så. Borde eg avveckla det. Men det är inte så lätt...

Att jag även haft en totalt ostädad lägenhet har påverkat humöret med. Den har kunnat kallas för Kaos.
Nu är det dock bättre. Jag kan ta hit folk utan o skämmas. Det känns skönt! Jag har en hel del småplock att ta reda på. Men det känns som att det inte behöver ta hur lång tid som helst att ta reda på.

Det är ju eg det jag vill. Att folk ska komma hit och hälsa på mig med.
För det händer ju eg inte speciellt ofta.

Nu måste jag bara hålla efter så att det inte ser ut som ett bombnedslag om två dagar igen...

Så att folk VÅGAR hälsa på mig. ;P

Har festat en del senaste tiden. Eller så har jag VELAT gå ut o festa. (det innebär inte att jag druckit speciellt mkt dock). Men inser att det eg är för att jag inte tycker om att sitta själv o ruttna framför tvn/datorn. Jag har även varit iväg o träffat kusin, eller varit ut till bror o så.
Fullt upp hela tiden i princip....

Jag måste inse att jag KAN sitta hemma o dega utan bli stressad/nervös. Jag måste inte göra massor hela tiden.
Jag KAN vara ensam också, det har jag kunnat vara förut! Så vad är problemet nu eg? Klart att det är trevligt med sällskap. (vilket jag har med när jag verkligen vill) Men grejen är väl den att jag måste kunna klara av att vara ensam. Jag vill inte vara beroende av att ha någon i min närhet.

Måste komma igång med gymmet ordentligt igen.... Då vet jag att jag har ngt att göra, som även är bra för mig!

Känns som att jag yrar. Tankarna går inte riktigt i dom banorna som jag vill att dom ska gå!

Hoppas ni förstod ngt av allt det jag skrev.

What else? Jooo, kanske bör jag försöka sova igen... Men ska nog ta mig en liten frukost macka först.

2 kommentarer:

Ida sa...

Ingen fara gumman :) Alla har sådana perioder. Vet ju själv hur jag kan låta emellanåt utan att det är meningen ;) Hoppas allt löser sig! PÖSS!

Erika sa...

*pöss på gumms*

Ja det hoppas verkligen jag med! :)