Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 21, 2009

Äntligen långledig

Nu har ledigheten börjat på riktigt!
Jag inledde den med en Fika på Vallonen med sötnosen Marie.
Blev en riktigt rolig fika med mkt skratt och bilhistorier! haha :)

Resten av dagen skall nog spenderas i soffan med film! om jag kan få tag i ngt bra dvs!
Vill se Mammoth och Ponyo.
Till lön ska jag beställa hem Hayao Miyazaki´s box med bl a Totoro och Spirited Away!
(Totoro är såå mysig. Me like. Det har jag visserligen tänkt göra i flera månaders tid, men den här gången slår jag nog till! :)

Nu ska jag nog ta mig till affären och köpa hem lite gottigheter.
Sedan plocka fram filtar och täcke. Mysa ner mig i soffan med Snissarna. :)

Har mkt planerat för veckan faktiskt. Får se hur stressad jag kommer att bli. ;)

kram på er sötnosar!

2 kommentarer:

Linda sa...

Långledig låter SKÖÖÖÖNT! :) Har du tid att träffas? Ska till stan på fredag, är du upptagen då? KRAM! Love You!

Erika sa...

Hej söta! Ja jag ska till Vås och hämta min mobil! Men e du hemma på lördag? isf kanske jag kan titta över till er ist?