Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 29, 2009

Wohoo!

Dagen hitills har bestått av:
Städat! Hall, kök, toalett och vardagsrum. Nu har jag bara 3rum till + min andra toalett kvar att fixa! ;) "bara"

Vid 13+ tiden dök E upp. Mr Ts syster. Vi satt och pratade till strax efter 15.
Det var super trevligt! Känns så otroligt dumt att vi inte har träffats tidigare! :)

Nu har jag nyss ätit lite. Åt nog lite för fort dock, jag känner hur jag nästan mår ännu mer illa nu än innan. Men det håller iaf på att lägga sig lite. :)

Om några timmar är det dags att jobba. jag ser inte riktigt fram emot det.
Men det är ju tvunget!

Måste tyvärr upp vid 14 imorgon då jag ska vara tillbaka på jobbet vid 16.
Nå möte med chiefen. Får se hur d går. :)

Nu blir det vila en stund på soffan iaf!

Hoppas ni har det bra! *KRAM*

Inga kommentarer: