Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 25, 2009

Graviditet

Nu har det kommit ut nästan överallt. Så jag kan lika gärna skriva det här med.

Jag är gravid. i 9:e veckan. Med Mr T...

han ignorerar detta totalt... Så jag kommer att uppfostra mitt barn själv.

Vill han träffa barnet. Fine. Jag kommer aldrig låta mitt barn att gå miste om att träffa sin biologiska pappa.

Har kommit fram så mkt lögner så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det är nästan skrattretande.

Jag vet bara att jag har underbara runtomkring mig. Det känns underbart skönt!
Många som stöttar mig.

Blev jätte glad när jag fick höra att J (Mr T:s bror) Vill finnas med. Han berättade för sin syster och det verkar som att hon vill finnas med också...
Ni kan inte ana hur bra det känns...
Om hon är lika snäll som J så kommer barnet få en underbar faster och farbror.

Jag förstår att det kan kännas jobbigt dock... Med allt runtomkring.
jag tänker iaf inte be någon att ta parti.

Jag hoppas att T tar sitt förnuft till fånga och inser att det är hans kött och blod som kommer födas. Även om jag inte behöver honom. Så kommer min Lilla Fis behöva en pappa. Blir det inte Mr T. Så kommer det bli någon annan så småningom. :)

Nu är det snart dags att jobba!

KRAM på er.

4 kommentarer:

Anna sa...

Äh, screw that idiot o GRATTIS!! Haha, jag är "lite" smått chockad kan man säja =P

Erika sa...

Haha tack Gumms! *Kramas* Jag förstår att du e lite chokad. Jag tycker det känns overkligt själv just nu ;)

Agge sa...

Hej, jag vill bara säga att vi är INTE arga på dig. Vet inte varför du tror det,och vill inte att du ska känna så, ok? Men jag vill gärna träffa dig och prata. Dock inte här på bloggen.Kontakt?

Erika sa...

Agge: Jag har svarat i din blogg. :)