Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 01, 2010

usch

jobbiga jobbiga dag....

illamående. kräk. trött. mer illamående. HUNGRIG.
Samtidigt!

Hungrig, men kan inte äta för det åker upp direkt...

Dumma dag.

1:a jan ska ju vara en BRA dag!

Nåja, ska försöka få i mig ngt i magen nu. FÖRUTOM nyponsoppa.
Hoppas att jag får behålla det denna gången.

Nästa vecka är DRYGvecka. ser INTE fram emot det.
Jag kommer förmodligen att FÖRSÖKA kompa fredagen. Jag kommer INTE orka med att jobba till 22 sedan upp 05... Finns inte en chans.
(kan jag inte kompa måste jag försöka få ledigt på annat sätt)

Nu blir det att antingen se lite TV eller fortsätta läsa ur Breaking Dawn.

Twilight sagan är sååå bra... Helt UNDERBAR att läsa!
Måste jag säga till min mamma att jag önskar mig den serien i födelsedagspresent. :P
På ENGELSKA så klart!

Fast tvivlar på att jag får den :) Vi äldsta ungar har väl tydligen vuxit ifrån det där med presenter tycker hon....

Personligen tycker jag att man aldrig blir för gammal för att få presenter! :P

nåja, OFF!

Inga kommentarer: