Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 15, 2010

Examen och massa fika

Idag tog jag mig till Vås på L:s sjuksköterske examen.
Själva cermenonin är rätt långtråkig i sig. Men Kul som tusan atthon äntligen är klar!
3 år, varav hon spenderat en 3:e del gravid och en 3:e del som nybliven mamma!
Hon är så otroligt stark! Förmodligen en av dom envisaste jag känner! :)

Efter ceremonin begav vi oss ut till Svanå där dom bor. Förrätt, soppa och god efterrätt! Jag blev kvar längst av alla.

När sista gänget gett sig av satte vi oss och åt lite macka och drack thé. hur mysigt som helst!

Har saknat henne som tusan... Vi har fan inte setts på 9 månader!
sist var när jag var över och tittade på hennes nya lilla Underverk Sol som precis kommit till världen!
Snacka om att hon nu, 9mån senare har blivit ett riktigt charmtroll!
Och att se en unge njuta av mat så mkt som hon gör är helt otroligt! hon låter för varje liten smak hon får i sig! URGULLIG! :P

Nu är det väl snart sängdags. Jag börjar bli riktigt trött efter att ha åkt hem genom mörka mörka skogen.

Är lite less dock... Man ska aldrig hoppas på ngt, för oftast blir det bara skit av allt känns det som.

Det som känns mest positivt just nu är att vi slapp splittra vårat lag på målningen!
Vi ska ju upp på 5-skift. Det behövdes ett nytt lag och vi hoppades på att vi INTE skulle bli splittrade! Chefen har hörsammat oss. Det känns guld. Skulle nog inte palla med att bli av med mina arbetskamrater i dagsläget!

AJaaa, men en ostmacka sedan sängen tror jag minsann! *kram på er*

Inga kommentarer: