Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 18, 2010

både bra o dålig dag.

sovit mellan 7.00-13.30 typ vaknade o blev medsläpad av Ida till Vallonen.
Var gött o mysigt med lite frukost. Toast såklart. :)

Till min surprise så dök ävne GitZ upp där. Han måste blivit chockad när jag frågade om han var där för o fika me oss. haha :P

Allt var lugnt och skönt där. Nu sitter jag med en jobbig jobbig huvudvärk dock. så jag tror minsann att det blir att vila lite snart. Några timmars sömn till gör nog INGENTING. :P

Imorgon måste jag vara på möte kl 9. Så vi får se hur jag orkar med att jobba OCH gå på mötet efter det.... Skulle tro att det blir kämpigt.

Känner mig inte riktigt glad heller.... Inte som jag borde känna mig iaf...

Men jag har iaf gjort mitt drag nu. Eller ska man säga INTE gjort... Jag har lagt av med att höra av mig... Det tjänar inget till att försöka jaga någon som inte är intresserad av att hålla kontakten själv. Det är inte upp till mig nå mer...

Ajaa... sova en stund var det...

Inga kommentarer: