Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 03, 2010

söndag

Jag har haft en riktigt tråkig helg.
Finns inte mkt att ta sig för. Trist som tusan.

Drygt att sitta ensam med... Katterna är inte så sällskapliga om jag säger så.

Visst, jag har varit iväg till brorsan en sväng, till pappsen en sväng. Pizzat med GitZ med. Men det har ju bara varit snabb svängar.

största delen av tiden har spenderats med att läsa Breaking Dawn, som tyvärr är utläst nu. Bläää! Vill att hon ska fortsätta på 5:e boken! *vill vill*

Funderar på om jag ska ta mig ut en sväng. Om någon känner för en promenad kan ni ju hojta till!



En viss person säger att DEN saknar mig... Right...

vet inte vad jag ska tro....


Nu blir det att lista ut ngn mat...

Inga kommentarer: