Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 12, 2010

så trött

På att folk inte kan höra av sig.

I flera bemärkelser!

Har man sagt att man ska komma och hälsa på då förväntar man sig ju det. Men om något händer förstår jag ju om det är svårt, men då kan man iaf höra av sig när allt lugnat ner sig och förklara varför. Eller bara skicka ett "förlåt för att jag inte dök upp. Men det dök upp en annan sak."

Lika om någon har lovat att höra av sig efter en viss tid som man sagt. Men ändå struntar i det. Fruktansvärt irriterande! Speciellt som man ska planera en sak.

Ännu mer irriterande när det verkligen inte är första gången det händer och förmodligen inte den sista!

Sen när folk påstår att dom verkligen vill träffas men aldrig lägger manken till! Också ANNOYING som FAN. Det är ju bara skitsnack när dom inte kan stå för vad dom EG vill... Vill man träffas ser man till att det händer! Drar man bara ut på det och kommer med lama ursäkter, då VET man ju att dom eg inte VILL...

Visst... Tala om för mig nu att JAG kan ju lika gärna försöka se till att vi kan träffas.
Men vadå, som om jag inte har försökt.... Jag är trött på att försöka. ALDRIG mer att jag tänker lägga manken till om jag inte får ngt tillbaka. Och som det ser ut nu så är återbetalningen tusenfaldig.....

Känns som att mitt engagemang försvunnit TOTALT nu.


Jag förstår inte hur en relation med någon ska funka om man inte kan stå för det man säger.... Nu menar jag inte bara en respektive, utan även dom man kallar för sina vänner...

Mina flikkor behöver inte ta åt sig BTW. Ni vet vilka ni är. *kram på er*

2 kommentarer:

Ida sa...

*kramas* Ser ut som att vi är lika less, men på olika saker.

Erika sa...

Det kan man minst sagt säga! Och då har jag inte ens nämnt mina borttappade kontokort och körkortet!!! x(
*KRAMAS*