Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 04, 2010

Aaaawww

Lite lycka!

Flera av dom bloggar som legat på is under förra året har återuppstått!

Eller ja. Dom har varit lite dålig på att skriva i sina bloggar!

Nu har jag äntligen något att läsa igen!!!

Eller ja... Lite mer att läsa iaf. :P

nu har man något mer att roa sig med under dagarna. :P



till ngt annat...
Tänkte försöka ta mig till gymmet på tisdag morgon.
Måste börja ta mig upp i tid! + komma igång lite så att inte kroppen havererar i förtid... Börjar ju redan känna av ryggen så jag måste börja stärka den lite. Nu funkar det inte att vara förslappad nå mer! (försoffad?)
Någon som har lust att ta ett uppvärmningspass med mig på Arena tisdag morgon? Runt kl 10?

Jag kommer nog köra mest cardio dock, men även lite rygg och bäcken övningar. (får se om dom har ngt bra att rekommendera för bäckenet.)
Vore jätte skojs om någon ville följa med. Då kanske jag får tummen ur att ta mig iväg! Lat som man är!

Till ytterligare ngt annat. Jag Tror att min tidigare förkylnings täppa har övergått i Gravidtäppa! Känner mig ju inte dålig. Men är alltid så tjock i nosen på kvällarna att jag inte kan andas.
Ska rådfråga med Fagersta Hälsan.
Om dom tror att det övergått i vanlig Gravidtäppa kanske jag äntligen kan ta grissjukesprutan!

NÅJA!
Nu ska jag ta lite päronglass o lägga mig i sängen. Har lite halsont.

Kl 14 är det första skiftet på drygveckan. Boomer! :(

nattilainen

3 kommentarer:

Ida sa...

Tyvärr är det skumma tider den här veckan på gymet. Bara på fredag som de öppnar halv 10. Annars är det från 16.00-20ish. Tänkte att man kan förvarna iaf. Återgår till det normala nästa vecka på måndag typ. Kramis!

Emma sa...

Finns det nåt som heter gravidtäppa på riktigt?:P

Vad duktig du är som ska gymma, jag skulle kunna följa med men jag är nog för lat den här månaden iaf:P Men känn glädjen för tanken jag hade iaf;P

Kramkram

Erika sa...

Ida: *lässän i ööögat* Jag som tänkte va sååå duktig! :( *krama*


Emma: haha. njaaa, kanske inte precis gravidtäppa. Men det är vanligt att man blir täppt o snuvig i nosen när man är gravid. :P

Haha, jag kanske tvingar med dig någon dag ändå! :P tänk som så att jag inte orkar så mkt så du kommer orka mkt mer än mig. Jag hade inte direkt tänkt hårdköra. xD

KRAM