Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 06, 2010

Långveckan har startat

Och det känns redan i kroppen.

Min rygg vill inte riktigt samarbeta med mig.

Det blev inte nå pass på Arena i tisdags heller. Tydlige var det stängt. :(
Måste försöka få till det nästa vecka.
Då kanske järntabletterna har börjat verka ordentligt med. (började äta dom nu i veckan) Förhoppningsvis så kommer jag att bli lite piggare! :)

Längtar efter att kunna sluta med Postafen också. dom framkallar ju trötthet. Så inte nog med att man är gravidtrött. Man har dom där jävla pillrena som gör att man är i koma hela nätterna och dagarna. :P

Nåja, Långvecka var det jag. 64h arbete. Går av söndag kväll kl 18 och sedan ledig 7dagar. SKÖNT!
Jag har dock kompat bort fredagen så då blir det att tvätta diska och plocka lite allmänt här hemma! Får se hur DET går. ;)

Nu är det dags för mig och katterna att äta frukost tror jag. Mizuki svansar runt mig iaf och vill ha uppmärksamhet. :P Simba sitter i fönstret i samma rum och spanar efter något utanför. xD

Off för lite mat i maggen.. KRAM

Inga kommentarer: