Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 17, 2010

uttråkad

som fan...

Hade sett fram emot gym. Men har ingen lust att gå dit själv så jag ligger hemma o sover en stund, eller tittar på film istället.
Ska ju ändå jobba natt så jag måste ha några timmars sömn innan jobb...

Har en konstigt mat dag idag... inte sugen på NGT alls. Men likförbannat hungrig. Frukosten fick jag i mig utan problem. Men lunchen fick jag tvinga i mig...

Har även haft en skum känsla i kroppen i några dagar... Får se vad som är problemet. Om det nu är ngt problem med kroppen dvs.


Nu ska jag se om jag har ngn film att titta på... har jag inte det så blir det garanterat sängen och sömn ett par timmar....

Måste ta mig ner till bilen o ställa om timern bara... så jag har varm bil till jobbet..

Nåja, nu ska jag försöka roa mig lite. kram på er...