Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 23, 2010

gäsp. :P

Hade besök av Mr T i torsdags. Det gick väl som jag förväntat mig.
varken till eller från. Tänker dock inte säga vad jag förväntade mig xD

När han hade dragit så la jag mig o sov en stund... Råkade såklart sova över klockan så jag blev 30min sen till jobbet. Men det gjorde inte så mkt. :)

Igår morse försöktejag somna flera ggr. det var typ omöjligt. Sedan när jag verkligen gjorde mitt sista försök och var på väg att somna in. Då bestämmer sig grannen för att han banne mig ska dra igång nån vattenkran o rören börjar tjuta som FAN.

Var bara att kliva upp.. Som tur var så hade Ida tagit sig in till stan redan, så jag promenerade ner till henne där hon satt på vallonen och blev bjuden på frukost. :) mkt snällt! :)

Kl 11 var jag tillbaka hemma o nedbäddad i sängen! sov till 17!

Vid 18 tiden dök Mr J upp! Mkt trevligt!

Mot kvällen började jag bli astrött så jag gick o la mig vid 20 ;P sov till 00.30. vaknar o är skit pigg... hehe..

Var bara att sätta sig och titta på film! :)

Nu är jag dock på väg att bli sömnig igen!

Måste dessutom försöka sova nu eftersom jag ska på dop imorgon i Avesta!

Ska bli najs!

Hoppas alla har d bra. KRAM

2 kommentarer:

Louise sa...

Hej Sweet!

Jag hoppas du har haft en trevlig dag på dop idag! Kanske vi kan ses en sväng imorgon? Vi har tårta över. ;)

*puss*

Erika sa...

Haha! Jag skrev ngt liknande på FB nyss! :) kommer gärna över en stund imorgon. Men helst inte mot kvällen. Då lär jag sova o sedan jobba kl 20. ;P

Pöss o kraaam