Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 07, 2010

4:a dagar avklarade

Skönt att slutet på veckan närmar sig!

Imorgon är jag ledig! Det ska bli skööönt att slippa jobba till 22 imorgon!

Däremot ser jag inte fram emot av mina HÖGAR med tvätt som måste tas om hand!
Det skall iaf fixaz imorgon bitti. kl 07 Piiip ska jag sätta igång första tvätten! får se hur man lyckas med konststycket att ta sig upp så tidigt. ;P

Tänkte iaf slita ut mina sängkläder det första jag gör imorgon och bädda rent så man kan ligga i sängen om mysa medans första tvättarna går.
Sedan runt lunch blir det att upp och hoppa o sätta igång med min disk, samt städning av resten av lyan! ska bli skönt att få lite ordning! :)

Nu är jag dock mega trött... Mizuki med. hon envisas med att slänga sig på tangentbordet o gosa med mina händer!

Så nu blir det rengöring av kissemisse lådan sedan tryna lite i sängen! KRAM på er!

Inga kommentarer: